Telefoonnummer

0613599441

Email

linda.otter@live.nl

Bereikbaar

Ma-vr: 08:30 - 17:00

Op 18 januari hebben wij, samen met de VVD, vragen gesteld over de aanbesteding huishoudelijk hulp in Hardenberg (zie vorige blog).

We hebben intussen de beantwoording ontvangen en hebben daarop een aanvullend gesprek aangevraagd met de wethouder.

Dit gesprek heeft onlangs plaats gevonden en naar aanleiding van dit gesprek hebben we nog een inzage moment gehad over de aanbestedingsprocedure. De inzage was te beperkt, daarop nog een aantal vragen gesteld. We wachten nu op de beantwoording.

Vervolgvragen:

  1. In mijn woorden heb ik een stap gemist. Wie heeft bepaald om over te gaan van een open house constructie naar een Europese aanbesteding ? Is dit een college besluit geweest ? Is de raad hiervan op de hoogte gebracht ?
  2. Wij zien alleen maar scores, maar willen ook de criteria’s weten waar een zorgaanbieder aan moet voldoen. Welke criteria’s zijn dit ?

Ondernomen stappen:

  • Schriftelijke vragen: 18/01/21
  • Beantwoording ontvangen: 02/02/21
  • Gesprek wethouder: 05/03/21
  • Inzage moment: 24/03/21 +vervolg vragen gesteld
  • Tussendoor app, mail en telefonisch contact gehad met collega’s en het contactpersoon van Helpgewoon.

Op 10 maart 2021 telefonisch contact gehad met de contactpersoon van Helpgewoon. Zij gaf aan dat door de gesprekken die met ons en de VVD iets heeft plaats gevonden. Helpgewoon is uitgenodigd voor een vervolg gesprek en contactpersoon gaf aan dat ze ook weer op de lijst van de aanbieders komen te staan.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Aanbevolen artikelen

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *